вівторок, 17 березня 2015 р.

Краснопільський ДНЗ №2 "Колосок"

        Другий день курсів розпочався з продовження  розпочатої роботи на минулому занятті. З нетерпінням ждала зустрічі з колегами. Мені дуже приємно з ними спілкуватися. Дуже вдячна за допомогу Михайлу Сергійовичу і Марії  Олексіївні. Хочеться відмітити, що наші педагоги завжди були з нами терплячими.
                         



   1. При впровадженні програмного забезпечення "Курс "Дошкілля" я відчуваю зміни в роботі ДНЗ, а саме: ця програма дозволяє адміністрації дошкільного закладу автоматизувати і якісно керувати навчально-виховним процесом.

      2. Мене назначили відповідальною за впровадження проекту в нашому ДНЗ і я зрозуміла, що повинна стати гарним фахівцем  з даного питання.
   3. Використання  програмного забезпечення "Курс "Дошкілля" є необхідним, тому що допомагає управляти процесом обліку дітей, без проблем складати статистичний звіт за формою 85-К, покращує ефективність роботи дитячого садка
      4. Програмне забезпечення "Курсу"Дошкілля" створює комфортніші умови для плідної роботи персоналу. Програмне забезпечення вплинуло на батьків та педагогів таким чином, у батьків є змога ознайомитися з чергою до дитячого садка, для педагогів, полегшення у роботі, стало зручніше користуватися інформацією про дошкільний заклад, так як вона зібрана в одному місці.
      Сьогодні   я опанувала нову термінологію (інтерфейс, інтернет портал), систематизувала та узагальнила свої  знання по налаштуванню та користуванню програмним забезпеченням "Курсу "Дошкілля", дізналася як створювати власний блог.  Я зрозуміла які є складові програми. Я пригадала - значення слів, що використовуються в роботі з ком"ютером, послідовність роботи при виконанні різних операцій.  Я навчилася запускати програму курсу "Дошкілля" . Дуже мені сподобався інтерактивний, креативний підхід викладачів до закріплення матеріалу, який сприяв активізації мислення.
      
Дякую за цікаве заняття !

                                    

Немає коментарів:

Дописати коментар