середа, 18 березня 2015 р.

     Сьогодні 18 березня почався третій день навчання за програмою курс ,,Дошкілля''.Я хочу відповісти на запитання,які нам задала Марія Олексіївна.
1.Використання програмного забезпечення курсу ,,Дошкілля,, є необхідним ,тому що цей курс дає можливість для електронної регістрації дітей до ДНЗ ,працівників ,харчування ,стан здоров'я.
2.Мене назначили відповідальною за впровадження проекту у нашому дошкільному навчальному закладі і я зрозуміла, що я зможу використати набуті знання під час навчання на курсах ,,Дошкілля''.
3.При впровадженні програмного забазпечення я відчуваю зміни в навчальному закладі а саме: всі данні про дітей ,працівників ,стан здоров'я ,харчування зберігається на комп'ютері.Вся інформація впорядкована і її можна змінювати.
4.Програма забезпечення курсу ,,Дошкілля ''вплинуло на батьків та педагогів таким
чином :батьки тепер регіструють дітей безпосередньо у садочку , і їм не потрібно іти до гороно.
Інформація про педагогів зберігається на компютері, і педагоги можуть подивитися інформацію про себе чи змінити.
5.Я дізналася про програмне забезпечення курсу ,,Дошкілля'' та його призначення.
6.Я навчилася встановлювати курс ,,Дошкілля'' на комп'ютер ,навчилася працювати з базою данних.
7.Я зрозуміла ,як створювати блоги та опублікувати їх.
8.Я опанувала комп'ютерну грамоту, тобто створення та користування курсом ,,Дошкілля '', створення блогів, створення публікацій в програмі Pablishe.
9.Я пригадала всі свої знання про роботу з комп'ютером під час занять.
10Я запамятала ,як користуватися курсом ,,Дошкілля '',як сворювати блоги ,грамоти ,подяки, тощо.

Вісники весни

Немає коментарів:

Дописати коментар